Nu är de dags att sova

Hum har lite svårt att somna så här tidigt men måste ju ixom göra de eftersom jag ska upp så tidigt. jag saknar att sova med mitt lilla söta gossedjur Tove Björkholm ! aja men vad ska man göra bara gilla läget har ju Fredo iaf :D
Jag ser väldigt mycket fram emot morgondagen som det lär hända myckte skojjigheter på, ska göra min första praktikdag på Långbro värdshus, spännande.... hum hur ska jag göra för att somna som MR Bean kanske hoomm.
Glöm inte kolla klippet nedanför och tipsa om nya !
Ät Goda Kakor !

Kommentarer
Postat av: Tovsii

jag saknar att sova med dig med gullnos!

Lycka till imorgon <3

2011-04-03 @ 23:30:27
URL: http://tovsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0