The Day !

Yes! Då var första dagen på praktikplatsen avklarad.

Min dag började med att jag hälsade på alla det är typ 5 andra praktikanter där minst. Sen började jag med att skala små gröna bönor, gick väldigt bra.

Sen kokade jag någon pasta och gjorde pannkaksmet.

Alla var verkligen jätte trevliga, köket var ganska stort och väldigt bra uppdelat.

Resan dit var så där halvdryg när man måste byta tåg och springa runt i T-centralen och virra bort sig OSV.

Men jag är jävligt nöjd med dagen!

Nu är jag galet hungrig och ska gå och äta spaghetti och pastasås mummss :)

Pankaksmet:

Ägg 60st

Mjölk 7L

Mjöl ca 2L

Salt ca 1,5dl

Socker ½ dl

Smör en fet klick!

Hade braa på errr!

Kommentarer
Postat av: Jimmie

Roligt att höra att de var trevliga där, hoppas du kommer att trivas.

2011-04-04 @ 18:42:39
URL: http://varldensbastamatblogg.blogg.se/
Postat av: Mamma

Låter som att du har haft en bra första dag på praktiken! Det glädjer mig! 60 ägg lät som en rejäl smet, haha! Kram & varmt lycka till imorgon! Love you <3/mamma

2011-04-04 @ 20:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0